Mijn_klantcardBereik uw klanten via hun smartphone

Een klantenkaart of ledenkaart als app vergroot de deelname aan uw loyaliteitsprogramma en heeft een postief effect op het aankoopgedrag.

In de marketing begint de ‘mobile first’ strategie overal door te dringen. Ondanks dit punt wordt de stap naar een digitale klanten/ledenkaart nog maar weinig gemaakt.

60% van de consumenten ergert zich aan het aantal klanten/ledenpassen in de portemonnee waardoor loyaliteitsprogramma’s niet effectief zijn.

Met een digitale klanten/leden pas in de smartphone van uw klant optimaliseert u niet alleen uw loyaliteitsprogramma, maar maakt u ook veel efficiënter gebruik van uw beschikbare marketingbudget.

Een digitale klanten/ledenkaart kan als een stand-alone app worden uitgevoerd of worden geïntegreerd in uw bestaande app als plug-in, digitale CMS of Loyaliteitssysteem.

  • Directe Communicatie

    DCS biedt u een mogelijkheid om direct met uw klanten te communiceren.
    O.a. via nieuws-updates, aanbiedingen en aanvullende diensten.

  • Interactieve Marketing

    DCS stelt uw klanten in staat met u te communiceren via contact- en feedbackformulieren.
    Tevens zijn diverse statistieken beschikbaar.

  • Kosten Besparing

    Via DCS online & mobile communicatie bespaart u marketingbudget
    of kunt u budget voor andere doeleinden benutten.

Enkele voordelen van een klanten/ledenkaart:

  •  60% van de Nederlandse consumenten zich ergert aan de grote hoeveelheid plastic pasjes in hun portemonnee.
  • App gebruikers 40% meer uitgeven dan niet App gebruikers en komen 2 keer zo vaak terug naar een vestiging.
  • 81% van de consumenten meer communicatie verwachten als ze een klantenkaart hebben.
  • Retailers de komende twee jaar op grote schaal hun marketing toespitsen op de smart phone van de consument.

Vergroot dus uw voorsprong op de concurrentie en biedt uw klantenkaart nu ook digitaal aan!